[ LUGOS ] vec instanc programa

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Jan 25 10:42:28 CET 2000

Zivjo Matjaz!

On Tue, 25 Jan 2000, kesl wrote:

> ne vem kako bi vprasal pa vseeno. Bom takole: recimo da imam sajt
> test.com, ki je kar obremenjen (veliko userjev). Na NTjih lahko kodo
> porines v kak DLL, kar pomeni, da tudi ce bo 100 userjev klicalo te
> rutine v DLLu, le ta nalozen samo 1x.

Linux ima svojo razlicico DLL datotek, ki imajo koncnino ".so".

> Zanima me, ce ima tudi Linux/Apache kaj takega, ali pa se tam za
> vsakega userja nalozi isti kos kode pa ceprav je vedno enak? A
> obstajajo kaki mehanizmi, da sistem samo 1x naloada "kos kode", tega pa
> potem uporabljajo vsi obiskovalci sajta?

Linux/Apache uporablja .so datoteke, da dinamicno nalaga module, ki
vsebujejo dodatno funkcionalnost in po potrebo lahko te module (ce jih
uporabniki dalj casa ne rabijo) tudi zacasno odstrani iz pomnilnika.
Svetjuem ogled web strani http://www.apache.org

Glede deljenja kode:
Apache je vecprocesni program, kar pomeni da za vsakega odjemalca ustvari nov
process. Le ta process je ustvarjen z klicem APIja fork(), ki podpira
"copy-on-write", kar pomeni, da so tako koda kot podatki deljeni med vsemi
tako ustvarjenimi procesi.

Ce si tvoji kolegi zelijo bolj podrobnega opisa jih vabim, da se oglasijo v
dopisnem spisku lugos-prog na lugos.si.

--
best regards,
Rok Papez.