[ LUGOS ] vec instanc programa

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Jan 25 10:02:59 CET 2000

On Tue, 25 Jan 2000, kesl wrote:

> Zanima me, ce ima tudi Linux/Apache kaj takega, ali pa se tam za
> vsakega userja nalozi isti kos kode pa ceprav je vedno enak? A
> obstajajo kaki mehanizmi, da sistem samo 1x naloada "kos kode", tega pa
> potem uporabljajo vsi obiskovalci sajta?
>
> Verjetno ni najbolj jasno vprasanje...

Hm, ker nisem kernel hacker ali kaj podobnega nevem kako zadeve delajo.

Svetujem ti pa, da naj tvoj kolega vzame dve enaki masini, instalira gor
NTje na eno in Linux na drugo, skonfigurira IIS in Apache in potem proba
kaj dela bolje... Sem kar preprican, da bo Apache delal bolje pod vecjo
obremenitvijo... DLLji gor al pa dol.. ;>

David!
I was so scared, that there was draft between my knees.

Dodatne informacije o seznamu Starilist