[ LUGOS ] vec instanc programa

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Tor Jan 25 09:37:43 CET 2000

> ne vem kako bi vprasal pa vseeno. Bom takole: recimo da imam sajt
> test.com, ki je kar obremenjen (veliko userjev). Na NTjih lahko kodo
> porines v kak DLL, kar pomeni, da tudi ce bo 100 userjev klicalo te
> rutine v DLLu, le ta nalozen samo 1x.

Po defaultu so vse knjiznjice s katerimi se program pod Linux-om linka
dinamicne (.so) in se v spomin nalozijo samo, ce jih program potrebuje in
samo enkrat, ne glede na to koliko programov tako knjiznjico uporablja.
Recimo libc (ki ga uporabljajo najbrz vsi programi) je v spominu samo enkrat.

Ce hoces, da se bo knjiznjica nalozila za vsakogar posebej, se moras posebej
potruditi in eksplicitno zadevo linkati STATICNO.

Torej odgovor je: ja, Linux to obvlada in na Linuxu je to default.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist