[ LUGOS ] FTP server

David Delibasic maddave na spider.y0u.net
Čet Jan 13 23:25:51 CET 2000

Howdy !

Dobro...to je malo stupid fprasanje....samo cloveka bi lahko potem vsaj
napotil na pravi HOWTO (ce sploh ve da obstajajo).... Pac majo zacetniki
lamerska vprasanja...se mi pa zdi da si tudi ti bil enkrat zacetnik in si
imel podobna stupid vprasanja....ali pa si mogoce bil ze rojen vseved ????

Po mojem je lista za vprasati in na ta vprasanja dobiti tudi odgovore...
pa ne mislim takega kot tvoj....ce mislis odgovarjat na tak nacin potem se
prosim zadrzi in vsem prihrani en (v tvojem primeru nepotreben) mail...oz.
pisi na lugos-bla...

lp, MadDave

|Unix is like a wigwam -- no Gates, no Windows, and an Apache inside.|
| > FreeBSD < - > Power to SERVE <                                   |
| Line noise provided by Telekom Slovenija                           |

Dodatne informacije o seznamu Starilist