[ LUGOS ] FTP server

Polz of the SBT polz na writeme.com
Čet Jan 13 22:57:39 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000 16:04:43 Jure ZAKRAJSEK wrote:
> HiGH!!!
Gledam navzgor, pa mi nic ni jasno, ker vidim samo strop.
Mogoce ti vidis kaj visjega ? Visje dusevno stanje ?

> BTW kateri programcej je najboljsi za postavitev FTP streznika???
Jaz uporablja Proftpd, v glavnem pa je precej vseeno,
kateri server uporabljas, ker gotovo ne bos prav kmalu opazil
pomembnejsih razlik.
> Pa kako se to installira in nastavi potem vse opcije!!!
Odvisno od distribucije.
Ker (to samo ugibam) imas gotovo redhat, bos zadevo nasel nekje
med rpm-ji, ki so prisli zraven na CDju. Isci pakete z imenom
*ftpd*.
Ce imas debiana, napisi apt-get proftpd.
Za Slackware poglej na www.freshmeat.org

Glede miske - za wheel mouse imas pod Debianom paket imwheel,
ki pa ga nimam instaliranega in nisem prebral dokumentacije.
Za ostale distribucije ne vem.

Za pregledovanje Word in Excel dokumentov imas kar nekaj razlicnih
moznosti, a nobena ni res stabilna.

Jaz bi ti svetoval, da zacnes svoje dokumente pisati v Lyx-u ali
AbiWordu, kadar rabis pa kaj od win* userjev, jih pa prosi,
naj ti posljejo .html ali (se bolje) .txt, ki ga potem lahko
predelas v karkoli.
Lahko pa seveda uporabis StarOffice, ki pa vsaj po izjavah
mojih prijateljev, ki ga uporabljajo, ni stabilen (je bolj nestabilen
od kombinacije Win+Office).

P.S. (spet me bodo posiljali na lugos-bla, ker zapravljam bandwidth).
Tvoja vprasanja so me prestrasila. Predvsem zato, ker kazejo, kako
malo je treba danes brati, preden imas postavljeno delujoco Linux
kisto. Upam, da potem, ko bo slo kaj narobe in bo `man` postal
tvoj prijatelj, ne bos pobegnil in se bos naucil se mnogo lepih
reci. Sicer pa - cd /usr/doc; for name in find ./ -name *.gz; do zmore
$name; done).

Dodatne informacije o seznamu Starilist