[ LUGOS ] FTP server

Haywood haywood na elite.org
Pet Jan 14 00:08:54 CET 2000

David Delibasic wrote:

> Po mojem je lista za vprasati in na ta vprasanja dobiti tudi odgovore...
> pa ne mislim takega kot tvoj....ce mislis odgovarjat na tak nacin potem se
> prosim zadrzi in vsem prihrani en (v tvojem primeru nepotreben) mail...oz.
> pisi na lugos-bla...

Hmm, ne bi se postavili in skonfigurirali zadeve za vsakega, ki si mu
je tezko vzeti 15 minut casa?

Ta lista ni misljena kot basic-help-R-US. Drzi, vsak je bil enkrat
zacetnik, vendar to se ne pomeni, da ni potrebno prelistati kaksne
revije, prebrati kaksne knjige oz. se najprej malce potruditi in
poiskati vsaj osnovne odgovore na vprasanja.

Haywood.