[ LUGOS ] DVD

Joze Sveticic juze na comcom.si
Čet Jan 20 14:00:16 CET 2000

Rok Krulec wrote:

>  Kar se softwera za gledanje
> filmov tice ne vem, mislim pa da res obstaja nekaj. Ce kdo najde DVD Movie
> viewer naj prosim sporoci ce ga je prirpavil k delovanju in URL, kjer ga
> je dobil.

hmmm... kolikor je meni znano, je potrebno že ob razvoju DVD playerja nekaj plačati
da ti sploh povejo kako deluje zaščita, potem je pa potrebno plačevat še od vsakega
prodanega izvoda nekaj, kar nekako preprečuje nastanek freeware dvd playerjev. če pa
obstajajo, so pa skoraj zihr ilegalni. sicer so neki mulci razbili zaščito filmskih
dvdjev, ampak jih zdaj tožijo se mi zdi.
seveda se verjetno motim.

Juze

Dodatne informacije o seznamu Starilist