[ LUGOS ] DVD

Tha MASTER polz na writeme.com
Čet Jan 20 23:10:29 CET 2000

Hehe, koncno je prislo tole na dan. Vsaj 1 podrocje, kjer lahko pomagam.

Najboljsi prostor za iskanje informacij o stanju DVD podpore, je
www.livid.org

Tam je tudi CVS s programcki, ki baje omogocajo delno predvajanje
DVD-jev.
Sodec po tem, kar sem doslej prebral na mailing listi, jim delno
pospeseno deluje predvajanje na ATI karticah, na karticah z nekim
Zoran cipom in na Matroxih.
Ker imam Matroxa, sem preveril, kako dela player za mpeg filmcke in
moram priznati, da deluje samo v zelo redkih primerih.
.vob filmckov nisem mogel preizkusiti.

Sicer pa predvajanje DVD filmskih CDjev pod Linuxom izgleda nekako
takole:
crackaj_kljuce
mount /dev/dvd /nekam
split_vob /nekam/film.vob | video_player.experiment &
split_vob -a /nekam/film.vob | audio_player.experiment

Mozno, da se glede te procedure motim, a na zalost nimam
DVD enote in zato torej nimam hujsih zelja, da bi
zadevo preizkusil.

Baje delujejo tudi Creative Labs Encore HW dekoderji, a tega
nisem iskal / preverjal.

Upam, da je tole prineslo kako novo informacijo.

Dodatne informacije o seznamu Starilist