[ LUGOS ] DVD

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Jan 20 12:05:52 CET 2000

On Thu, 20 Jan 2000, Davor Guttierrez wrote:

> Kako to mislis "Bolj problem je najti player a filme?" - s tem mislis program?
> Saj je v tistem paketu, ki je na strani www.opndvd.org en ze notri. ali?
Ce mi nekdo rece DVD, jaz pomislim na nosilec podatkov, ki nosi parkrat
vec podatkov kot naveden CD-ROM. Kaj po pa kdo s taksnim nosilcem delal je
pa njegova stvar, naketeri gledajo filme, drugim pa pride prav za drugacne
stvari.

Se opravicujem ker nisem razumel vprasanja. Kar se softwera za gledanje
filmov tice ne vem, mislim pa da res obstaja nekaj. Ce kdo najde DVD Movie
viewer naj prosim sporoci ce ga je prirpavil k delovanju in URL, kjer ga
je dobil.

Rok

Portoroz, 20.01.2000 @ 11:48

Dodatne informacije o seznamu Starilist