[ LUGOS ] WARNING - Slackware 7.0 fdisk ima bug. Uporabljajte previdno.

Matej Matej.Dakol na link.si
Pon Jan 31 18:17:21 CET 2000

Sun, 30 Jan 2000 ste napisali:

Hi,

Jaz imam slack 7 ze odkar je prisel ven in nisem imel z njim nikoli problemov
ne pri instalacije niti pri delovanju in trenutno uspesno laufa. Kar se tice
fdiska nisem imel nikakrsnih problemov. Mogoce se to dogaja na novejsih
kompjuterjih??? imam P II 266, P 233 MMX ter P 90 na vseh zadeva lepo deluje.

Lep pozdrav,
	Matej

Dodatne informacije o seznamu Starilist