[ LUGOS ] WARNING - Slackware 7.0 fdisk ima bug. Uporabljajteprevidno.

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Ned Jan 30 15:13:39 CET 2000

Zdravo.

Tudi jaz sem imel problem s Slackom 7. Nekega dne pac kot obicajno probam bootat v
Linux, nakar mi rece nek kernel panic, ces da je nekaj z diskom narobe. Hopla,
poskusim z boot diskom, pozenem fdisk in vidim, da je vse v redu, ampak nic se ni
hotelo zbootati. Windows je se delal. Prav, si recem, ter poskusim jovo na novo
Linux instalirat. Pri Slack 7 instalaciji se mi je ustavilo, ko sem izbiral target
partition. Rekel je, da ga ne najde. Zbrisal sem starega, kreiral novega, isto s
swapom. Se vedno ni delalo. Rebootal sem se enkrat z boot diskom, pozenem fdisk,
nobene particije vec na disku. Gone to hell.

A kdo ve a je ze kak popravek od tega "buggy" fdiska? Al je kaj drugega narobe...

                         Nejc Skoberne

Dodatne informacije o seznamu Starilist