[ LUGOS ] WARNING - Slackware 7.0 fdisk ima bug. Uporabljajteprevidno.

Iztok Saje iztok.saje na mobitel.si
Pon Jan 31 08:57:05 CET 2000

Hm, imam cez ene 5 do 6 PCjev s Slackwareti vseh pasem.
Nikoli tezav. Zadnje case sem diske prekladal naokoli kot macka mlade.
(benti prehod na glibc2 in slack 7.0...).
Ta mesec sem vsaj 10* formatiral DOS particije na IDE diskih...Vse OK.

Drzim se pa tega: linuxov fdisk ve vse o linuxu.
dosov fdisk ve vse o DOSu.
Backup pa ve vse o formatiraju napacnih particij.

Akhm, je kdo kdaj rekel v linuxu ni nic narobe ??
Zadnjic je mojemu prijatelju avto vzgal sele drugic: zato se ne bom nikoli vec
peljal z avtom !

Iztok

Dodatne informacije o seznamu Starilist