[ LUGOS ] unload

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Sre Jan 26 12:30:21 CET 2000

> mi imamo na NTjih kup webov, ko pa moramo na enem izmed njih zamenjati kak
> dll (ker smo dopisali nove rutine recimo), je potrebno stopati cel web
> server, na novo registrirati ta dll in web server spet pognati. To pomeni,
> da tisti trenutek "popadajo" vsi userji z vseh nasih webov.

Das novo .so knjiznjico v pravi direktorij, spremenis simbolicni link, da
kaze na novo .so kniznjico in presto, tisti procesi, ki se na novo zazenejo,
uporabljajo novo knjiznjico, tisti ki so se stari, pa staro.
Apache itak vsak proces po dolocenem stevilu ustrezenih zahtev ubij in zazene
na novo, tako da kmalu vsi procesi uporabljajo novo knjiznjico.

Tudi ce staro knjiznjico pobrises, bo zadeva delovala, ker se njen prostor na
disku ne bo sprostil, dokler bo tekel kak proces, ki ima zadevo odprto.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist