[ LUGOS ] unload

kesl na softhome.net kesl na softhome.net
Sre Jan 26 13:24:38 CET 2000

Hi,
vceraj ste mi razlozili eno "kopijo" programa... zanima me pa se to: konkreten primer:

mi imamo na NTjih kup webov, ko pa moramo na enem izmed njih zamenjati kak dll (ker smo dopisali nove rutine recimo), je potrebno stopati cel web server, na novo registrirati ta dll in web server spet pognati. To pomeni, da tisti trenutek "popadajo" vsi userji z vseh nasih webov.

Kako je to reseno na linuxu? Je mozno zamenjati te rutine/programe, ki jih klicejo web skripte, brez da bi ustavil cel apache?

Hvala!

Matjaz /kesl
Download ICQ at http://www.icq.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist