[ LUGOS ] nfs

Jure Zabkar jure.zabkar na guest.arnes.si
Sre Jan 26 09:28:26 CET 2000

Malo sem se igral in sem probal mountat nfs... v /etc/fstab sem vpisal
novo vrstico z imenom druge masine...

Ker je bilo ocitno nekaj narobe, pri naslednjem bootanju ni nasel NFS
filesystem. Poleg tega se je pritozeval se pri '...system logger' in pri
'...sendmail'
Zato sem iz fstab odstranil omenjeno vrstico. Ocitno je nekje se nekaj
ostalo, ker se vse odvija blazno pocasi. X se starta 1 minuto, linuxconf
isto, pri bootanju pa se zmeraj cakam na system logger (tudi kako
minuto).
Po tem kar sem si probal pomagat sumim, da nekje laufa nek nezazelen
daemon.

Mi lahko prosim kdo bolj konkretno pomaga.
Imam RH6.1.

hvala

Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist