[ LUGOS ] Problem z diski

Alex Beber Alex.Beber na uni-lj.si
Sre Jan 26 09:18:00 CET 2000

On Tue, 25 Jan 2000, David Bowman wrote:

> Kolegi, Tovarisi, dame in gospodje,
>
> En problem mam :)
>
> Racunalnik (brand spanking new) me malo zajebava, ko pride cas instalacije
> Linuxa....
>
> Mother: SoYo 6+VBA (slot 1)
> Proc: preko S1 -> s370 adapterja Celeron 500, navit na 562
> CD-R TEAC
> DVD Toshiba
> 12gb Quantum 7200 HDD
> 8gm Quantum 5400 HDD
> etc, itd (mrezne, modemi, SB....)
>
> In kje je problem? Install od Linuxa ne najde diskov - ampak nobenega
> [...]
Zivjo,

odgovarjam ti privat, ker bom dal predlog samo za win2k. Tam naj bi med
zacetkom instalacije, ko te sprasuje o tvoji masini, stisnil F6. Na
katerem zaslonu tocno, tega ne bi vedel, glej za opcijo F6 :) No in takrat
poves ntjem, kateri driver naj uporabijo namesto privzetega(uporabi
tistega s cdjke za nt4.0).. Ne vem ce bo to 100% resilo tvoj problem, a
postopek naj bi bil nekako v tem stilu.
Ce te win2k instalacija resnicno zanima, potem si poglej novice na
microsoft.public.win2000beta.hardware oz general. Zagotovo je prislo tudi
do tega vprasanja.

lp,alex

--
..and if you think that I don't make any sense,
  thats because I'm broken minded..

ALeX.BeBeR na UNeC.RuLZ.oRG / or / Alex.Beber na uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist