[ LUGOS ] scannerji

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sob Jan 1 19:03:23 CET 2000

* On 01-01-00 at 18:59 kesl (kesl na softhome.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Kaj pa scannerji? Razmisljam o nakupu scannerja in bi res rad, da mi vsaj ta
> dela pod linuxom [ce mi ze butast WINprinter ne :( ].... kak nasvet katerega
> kupiti? scsi/usb? Znamka, model? Ima kdo od vas scanner pod linuxom?
Pozdravljen!

Sam sem imel kvazi-skazi HP scanjet 5p, za katerega je neki vseved napisal
driver in je nato z sane deloval odlicno. Driver mislim da je sedaj v vsakem
kernelu od 2.0.36 dalje.

Boštjan
+----and here the quote ends----+

--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist