[ LUGOS ] scannerji

boris.benko na telekom.si boris.benko na telekom.si
Ned Jan 2 23:46:32 CET 2000

> Kolikor je meni znano je tu prilozena neka sumljiva scsi kartica, ki deluje le
> z tem scannerjem - ni scsi kartica na katero bi lahko priklopil karkoli
> drugega, ceprav naj bi pod linux-om neki externi sony-jevi cd-romi delovali z
> njo.

Scanner dela odlicno z adaptecom 1542CF. Tista kartica pa, kolikor vem,
dela tudi z diski in ostalimi stvarmi, vendar je iz meni neznanih
razlogov skoraj enkrat pocasnejsa. Tako da je uporabna za scanner, za
dodatne stvari pa ne prevec.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676