[ LUGOS ] scannerji

Igor IgorF na ix.netcom.com
Sob Jan 1 18:59:35 CET 2000

kesl wrote:

> zadnjic mi je nekdo odgovoril, da bo vesel, ce najdem USB kamero, ki dela pod
> linuxom. Zakaj pa to? USB je pa menda ja podprt?

            hja  .. "kao" naj bi bil v 2.2 in 2.4 ...  toda, kljub temu,
            da je USB port kot tak podprt...  "nekdo" mora napisat
           se driver za dolocen USB izdelek...   tako kot recimo za
           doloceno video kartico

> Ali pa gre za isto zadevo kot
> s printerji [ni linux driverjev od proizvajalcev]?

           ja to je res... NI USB LINUX driverjev od proizvajlcev

        vec podatkov najdes tukaj:
        http://www.snafu.de/~wehe/usb_linux.html
        http://www.linux-usb.org/

> Kaj pa scannerji? Razmisljam o nakupu scannerja in bi res rad, da mi vsaj ta
> dela pod linuxom [ce mi ze butast WINprinter ne :( ].... kak nasvet katerega
> kupiti? scsi/usb? Znamka, model? Ima kdo od vas scanner pod linuxom?

         zal ti ne morem pomagat..  morda se bo nasel kdo drug

Igor

--
Nothing is impossible as long you are not doing it by yourself.

Dodatne informacije o seznamu Starilist