[ LUGOS ] ATA 66

Andrej Andolsek andrej.andolsek na email.si
Čet Feb 24 13:18:53 CET 2000

Polz of the SBT wrote:

> Argh! Glup sistem!

Se strinjam :-).
Se dobr da so linuxovski bootloaderji (Lilo, Chos) pametnejsi od DOSa oz.
Winsov.
V obeh se namrec da kanale premapirati, sicer trenutna verzija Chosa neki joka
da je ta opcija v alfa fazi (se ni zadosti stestirana), zato raje uporabljate
Lilo.

Ok dost teorije dejmo en primer. Mam dva diska, oba na masterju (1. in 2.
master). Pol mam pa Linux na /dev/hda1 in Winse na /dev/hdc1. Logicno je da je
bootloader instaliran na /dev/hda (na prvem masterju). Zdej ce se bootajo Winsi
je treaba narest mapiranje, drugace ne. To v lilo.conf zgleda takole:

other=/dev/hdc1
        label=windows
        alias=win
        table=/dev/hdc
        map-drive=0x80
           to=0x81
        map-drive=0x81
           to=0x80

Ne vem tocno kako si ti naslovi za diske sledijo 0x80 je najverjetneje 1.
master, 0x81 je pa po moje kar naslednji disk ... to pa je provzaprov lahko 1.
slave, 2. master ali 2. slave; tko si jaz razlagam no, lahko da se motim.
Vsekakor pa za morebitno izgubo podatkov ne odgovarjam :-).

Mimogrede Mandrake 7.0 ob instalaciji sam postima potrebno mapiranje za Winse.

Aja se en nasvet. Tole mapiranje je LAHKO nevarno pri instalaciji oz nadgradnji
Winsov, je mogoce kdo ze pocel kaj takega?

Lep pozdrav
    Andro

Dodatne informacije o seznamu Starilist