[ LUGOS ] ATA 66

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Čet Feb 24 22:42:03 CET 2000

On Thu, Feb 24, 2000 at 09:18:35AM +0100, Polz of the SBT wrote:

> Imam prijatelja, ki poseduje ATA 66 plato.
> Ima 2 diska, 1 ATA 66, enaega navadnega.
>
> Prosil me je, naj mu masino postimam tako, da bodo W98 na ATA66,
> Linux pa na navadnem. Sistem je postavljen, kernel popatchan s podporo
> za njegovo plato.

Nastavi ATA66 na prvi IDE kanal, master , DOS ne mores startati iz
katerokoli particije, ne vem tocnih omejitev.

Startaj linux z diskete, verjeno z podporo ATA66, potem pa lilo

boot=/dev/hda

root=/dev/hde2

other=/dev/hda1
table=/dev/hda

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist