[ LUGOS ] ATA 66

Polz of the SBT polz na writeme.com
Čet Feb 24 13:58:55 CET 2000

> Mislim, da se DOS (Win9x) ne zna zbootati z drugega diska kakor z masterja
> na prvem IDE kanalu - hda1.
Argh! Glup sistem!

> Plata ti verjetno "zamenja"  diske. Jaz imam Abit BH6 (se mi zdi) in dva
> hddja na prvem IDE kanalu
> Ce dolocim boot sekvenco D, ... potem slave disk postane prvi in master
> drugi, kakor bi zamenjal M/S jumperje
> na obeh diskih.
Ampak tukaj je bil prej drugi disk na /dev/hde.
Kako bodo diski potem ?
Saj bi zadevo pogledal z boot disketo, a je edina boot sekvenca,
ki ima A za default, A C Ext, kjer je torej C spet pred Ext.

> Ce zelis imeti Linux na prvem disku in Win98 na kaksnem drugem je ena od
> resitev majhna DOS particija /dev/hda1,
> Win98 pa instaliras tako, da izberes imenik, n.p.r. d: \windowz, ...
Tega tisti clovek noce, ker pravi, da ima Windowse ze cisto lepo postimane.

Kako naj torej skonfiguriram LILO, ce se mi zdi,
da bodo device-i po zagonu lilo drugace razporejeni, kot so ob zagonu ?
rad bi namrec rekel, naj se lilo flikne na /dev/hde, ki bo potem postal
/dev/hda,
/dev/hda pa bo potem /dev/hdX, pri cemer spet ne vem, kaj bo X.

Pismo mi gre na jetra, da morajo ljudje uporabljati Winse. Fej!

Dodatne informacije o seznamu Starilist