[ LUGOS ] Mrezne kartice.

jernej horvat j na kid.kibla.org
Čet Feb 10 10:13:55 CET 2000

On Thu, 10 Feb 2000, Andrej Mrsek wrote:

> Take govorice so zelo malo vredne, po mojem mnenju kartica niprimerna
> za kak server, za domačo rabo in pa rabo v desktop računalniku pa je
> čisto zadovoljiva.

Server ...desktop...what the difference ? ;-)

IMO - kupi Intel etherexpress.

> Kako naj bo kartica hub - prvič slišim ? V tem paketu je to posebaj -
> 2 mrezni kartici in 1 4-portni hub.

Dlink ima eno taksno resitev in compex tudi. Ne vem ce dela pod linuxom.
PCI kartica z 4 UTP prikljucki.

> SIT, za tri pa 30000 SIT. Pa se kable rabiš. Za komplet 2 kartici in huontrob pa
> daš 18000, če so trije računalniki pa še 5000 SIT zraven, če so štirje še 5000
> SIT, žal pa petega ne moreš dodati.

Bom vprasal na Comtronu koliko stane. Ce je hub+nic res tako poceni....

> Pa vse dela takoj, pri dveh karticah v računalniku pa je potrebno
> naštimati še routanje me računalniki.

Imas pa "full-duplex" na 100MB. :-]

> Mislim da enostavnost rešitve tudi nekaj šteje, sploh pri bolj neizkušenih
> uporabnikih.

Eee...neizkuseni ne rabijo omrezja. :>
Saj lahko vprasajo nekoga, ki pozna stvari in jim ta svetuje. Ce potrebuje
mrezo samo zato da se poveze, potem 10MB niti ni tako slaba, ker je
poceni. Ce imas se BNC na HUBu, potem si "kompatibilen" s "starimi"
karticami...odvisno kaj rabis...

> rabo škoda metati denar stran - dobesedno, da bo procesor 5 ali 10% manj
> obremenjen ob komunikaciji preko mreže in da se bom hvalil da imam full dobro
> mrežno kartico.

A imajo Compex svoj gonilnik ali se vedno delajo kot PCI NE2000 ?

> Saj doma nima 5 ali več računalnikov ki intenzivno delajo
> preko omrežja. Največkrat je dovolj že 10Mbit mreža saj gre za občasno
> prenašanje datotek, tiskanje nna skupni tiskalnik  in (kolikor mi je znano)
> igranje iger.

Saj. ;-)
10MB je ponavadi dovolj. Problem se pojavi ko kopiras kaksen ISO in se
navelicas.....

Morda bi moral preiti na IPX.

--
               > All the standard disclaimers apply. <