[ LUGOS ] Mrezne kartice.

Andrej Mrsek andrej.mrsek na uni-mb.si
Čet Feb 10 08:04:29 CET 2000

jernej horvat wrote:

> od par linuxasev sem slisal da 100Mb COmpex dela slabo.

Take govorice so zelo malo vredne, po mojem mnenju kartica niprimerna za kak
server, za
domačo rabo in pa rabo v desktop računalniku pa je čisto zadovoljiva.

> a ni to kar kartica sama ? hub namrec. taksen paket sem videl od compexa.

Kako naj bo kartica hub - prvič slišim ? V tem paketu je to posebaj - 2 mrezni
kartici in 1 4-portni hub.

> 4 portni intel 10/100 20-25.000 sit.
> 8 utp+1bnc 10Mb = 9.000 sit
>
> (takoe so vsaj cene na ZAKu)

> najceneje je x-over kable povleci med racunlaniki. Pa v vsak racunalnik po
> dve 100Mb kartico, ki stane manj kot 5.000 SIT (Micronet).

Recimo, da stane ta kartica 5000 SIT, potem je cena za 2 računalnika 20000
SIT, za tri pa 30000 SIT. Pa se kable rabiš. Za komplet 2 kartici in hub pa
daš 18000, če so trije računalniki pa še 5000 SIT zraven, če so štirje še 5000
SIT, žal pa petega ne moreš dodati. Pa vse dela takoj, pri dveh karticah v
računalniku pa je potrebno naštimati še routanje me računalniki.
Mislim da enostavnost rešitve tudi nekaj šteje, sploh pri bolj neizkušenih
uporabnikih.

No če smo že pri slabo delujočih karticah ali je kdo primerjal Compex in ta
Micronet ?
Razlike ? Ostajam pri mnenju, da so cenovno enakovrredne kartice tudi pri
delovanju približno enako zmogljive, po drugi strani pa se mi zdi za domačo
rabo škoda metati denar stran - dobesedno, da bo procesor 5 ali 10% manj
obremenjen ob komunikaciji preko mreže in da se bom hvalil da imam full dobro
mrežno kartico. Saj doma nima 5 ali več računalnikov ki intenzivno delajo
preko omrežja. Največkrat je dovolj že 10Mbit mreža saj gre za občasno
prenašanje datotek, tiskanje nna skupni tiskalnik  in (kolikor mi je znano)
igranje iger.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist