[ LUGOS ] Netscape crkne z izgovorom "Bus error"

Edi Suc e na ed0.net
Sre Feb 9 09:31:58 CET 2000

Oj.

Imel sem RH6.0 in vse mi je lepo delovalo (Netscape 4.7 tudi). Potem sem
masino nadgradil (da ne bom rekel nagradil) na 6.1 in zraven dal se vse
uradne popravke. NS je najnovejsi, ki se ga da dobit v .rmp formatu. Ko
ga poskusam pognati pa zrkne in se zgovarja na Bus error.

Je komu kaj jasno, kaj naj bi bilo narobe oz. je ze kdo imel podobne
probleme z NSjem?

lp
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net