[ LUGOS ] debilian paketki

Tha MASTER polz na writeme.com
Ned Feb 6 19:02:34 CET 2000

> Se eno vprasanje za Debianovce: kaksna je razlika med dselect-ovim
> "update" in "apt-get update"
dselect se nekje shranjuje informacije o paketih, ki jih potem pokaze.
Update zatu popravi tudi menu.

Sicer ima pa apt-get update se neko opcijo, ki ti obenem popravi
tudi seznamcek v dselect.

capt (console-apt) nima takih problemov, kot dselect in nekateri
ga ze uporabljajo namesto dselecta.

> Ja, dobra ideja... Zakaj pa v takem primeru ne dela CTRL+ALT+DEL iz
> inittaba?
Ker ti program lahko "pograbi" tipkovnico, potem pa je OS ne nadzoruje
(tako npr. pod Xi lahko pritiskas CTRL+ALT+DEL, pa se masina ne bo ustavila.

SysRq tipke ti uposteva ne glede na vse ostalo.
Poleg tega se mi zdi, da SysRq lahko zazna kar sam racunalnik in zato OS
samo caka na en interrupt (glede tega zadnjega nisem preprican).
> Lp, Jure Mercun

E-Mail: Tha MASTER <polz na writeme.com>
Date: 06-Feb-2000
Time: 18:58:35

This message was sent by XFMail