[ LUGOS ] debilian paketki

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Ned Feb 6 22:20:52 CET 2000

On Sat, Feb 05, 2000 at 12:03:43AM +0100, Jure Mercun wrote:

> [...]

nasel sem se en program, "pkg-nodep" , ki dela tocno to iz
paketa "pkg-order".

Ne izpise enako kot kot "packs" torej vsaj eden ima bug-e, bolj tocno
oba, samo od polza ima kaksen bug vec, deluja pa zato 100krat hitreje od
pkg-nodep

> in se manj kriticen - kako bi ugotovil, kateri paketi nimajo vseh
> datotek na sistemu - nisem
> namrec preprican, da sem izgubil le /usr/include (in /usr/local/games za
> kar mi je vseeno).

debsums

poisce pokvarjene datoteke glede *.md5sums datoteko, ki se iz
*.deb paketa instalira na /var/lib/dpkg/info/
deluje samo na paketih, ki vsebujejo md5sum datoteko, drugace
pa imas spiske datotek pozamenega paketa v /var/lib/dpkg/info/*.list
samo ne vem kako to na enostaven nacin preveriti,
razen da napises enostavno skripto

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist