[ LUGOS ] radio link

Mitja Znidaric mitja.znidaric na guest.arnes.si
Tor Feb 15 23:09:35 CET 2000

Hi,
za sirjenje krive vere se opravicujem. Clanek sem prebral.
Zakoni o freq pa so na straneh SI vlade:
---
- 1 - 1820. Pravilnik o vrstah amaterskih radijskih postaj in tehni?nih pogojih za
njihovo
       uporabo Na podlagi 99. ?lena zakona o upravi (Uradni list RS, st. 67/94,
20/95, 29/95 -
       odl. US) in 27. ter
       Datum: Thu, 17 Sep 1998 11:36:46 GMT
       Velikost: 99123 bytes
       Avtor: Telekomunikacije
---
http://www2.gov.si:8899/compass?scope=radio&govor=NE&search-category=ROOT&browse-category=ROOT&view-template=Cvi1&ui=sr&chunk-size=10&page=1&taxonomy=Glavna+stran&ops=radio

598 dokumento po iskanju "radio" najdes na zgornjem naslovu. Vsi dokumenti so bili
izdani s strani vlade RS.
---
Hvala za razumevanje!

lp, Mickey

Marko Cuk wrote:

> Mitja, ne klobasaj in si ti preberi eno prejsnjih stevilk CQja, kjer si
> imel napisano frekvencno razporeditev v Sloveniji, bila je pa prepisana
> iz Uradnega lista.
> Frekvenca 2,4Ghz je prosta v kolikor uporabljas omejeno moc oddajnika.
>
> Se prej si pa preberi moj mail.
>
> Vsekakor se pa hudo motis okoli poslusanja "vladnih" frekvenc. Vlada
> dandanes ne komunicira po FMu, ce pa ze, pa ti za to gotovo ne ves.
> Verjetno si mislil 162.700 Mhz in podobne frekvence, ki jih poslusa ze
> vsak otrok.
> [...]

begin:vcard
n:Znidarc;Mitja
tel;cell:+386 (0)41-439-444
tel;fax:+386 (0)62 / 632-699
tel;home:+386 (0)62 / 632-699
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mitja.znidaric na guest.arnes.si
note:Nobody is perfect. But who wants to be nobody.
fn:Mickey
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist