[ LUGOS ] radio link

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Feb 7 08:19:04 CET 2000

Mitja, ne klobasaj in si ti preberi eno prejsnjih stevilk CQja, kjer si
imel napisano frekvencno razporeditev v Sloveniji, bila je pa prepisana
iz Uradnega lista.
Frekvenca 2,4Ghz je prosta v kolikor uporabljas omejeno moc oddajnika.

Se prej si pa preberi moj mail.

Vsekakor se pa hudo motis okoli poslusanja "vladnih" frekvenc. Vlada
dandanes ne komunicira po FMu, ce pa ze, pa ti za to gotovo ne ves.
Verjetno si mislil 162.700 Mhz in podobne frekvence, ki jih poslusa ze
vsak otrok.
Hamspirit gotovo ni poslusanje in nezlorabranje informacij, sorry,
preberi si ga.

Cuk

Mitja ZNIDARIC wrote:

> Hi,
>
> Sicer se s tem nisem ukvarjal in niti ne razumem kaj tocno zelis, vendar ti
> kot radioamater lahko povem sledece:
> 1. ce zelis samo poslusati in informacije, ki jih slisis obdrzis zase je
> legalno
> 2. ce pa zelis oddajati pa je stvar povsem drugacna (potrebujes vsaj
> radioamaterski izpit, potem v nekaterih primerih tudi zakupljeno freq, ...).
> Za delo na freq glej tudi radioamaterske strani, obvezno pa si preberi
> hamspirit (kodeks za delo s freq).
>
> P.S.
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist