[ LUGOS ] Mrezne kartice.

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sre Feb 9 22:03:23 CET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, Andrej Mrsek wrote:

> - 2 kos 100/10 Mbit mrežni kartici (Compex RL100 ATX 10/100 PCI) camo
> UTP vtičnica

od par linuxasev sem slisal da 100Mb COmpex dela slabo.

> - 1 kos 4 portni hub, ki dela samo na 100Mbit (žal) ima pa opcijo za
> Uplink (4 UTP vtičnice)

a ni to kar kartica sama ? hub namrec. taksen paket sem videl od compexa.

> Drugače so 8 portni hubi 10/100 od nekje 30k SIT dalje, 8 portni 10Mbit
> pa od 15k SIT.

4 portni intel 10/100 20-25.000 sit.
8 utp+1bnc 10Mb = 9.000 sit

(takoe so vsaj cene na ZAKu)

> Torej, če boš imel mrežo z do 4 računalniki in samimi 100Mbit karticami
> je to verjetno najcenejša rešitev.

najceneje je x-over kable povleci med racunlaniki. Pa v vsak racunalnik po
dve 100Mb kartico, ki stane manj kot 5.000 SIT (Micronet).
--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team:
    http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935