[ LUGOS ] ATA 66

Jani Kleindienst janik na comcom.si
Čet Feb 24 12:30:57 CET 2000

Polz of the SBT wrote:

> V lilo.conf je za ta primer boot=/dev/hda, root je nastiman na /dev/hda2,
> za DOS pa je nastimano other=/dev/hde1 table=/dev/hde.

Mislim, da se DOS (Win9x) ne zna zbootati z drugega diska kakor z masterja
na prvem IDE kanalu - hda1.

> Kaj bi moral storiti, da bi se naloadal cel LILO in ali je komu jasno,
> kaj se pripeti z diski, ko zamenjas boot sekvenco ? Ali je mozno,
> da plata naredi nekaj, kar zmede linux (npr navidezno zamenja IDE kanale,
> da je potem tisti /dev/hde kar /dev/hda)?

Plata ti verjetno "zamenja"  diske. Jaz imam Abit BH6 (se mi zdi) in dva
hddja na prvem IDE kanalu
Ce dolocim boot sekvenco D, ... potem slave disk postane prvi in master
drugi, kakor bi zamenjal M/S jumperje
na obeh diskih.

Ce zelis imeti Linux na prvem disku in Win98 na kaksnem drugem je ena od
resitev majhna DOS particija /dev/hda1,
Win98 pa instaliras tako, da izberes imenik, n.p.r. d: \windowz, ...

Ajt,
Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist