[ LUGOS ] ATA 66

Polz of the SBT polz na writeme.com
Čet Feb 24 09:18:35 CET 2000

Imam prijatelja, ki poseduje ATA 66 plato.
Ima 2 diska, 1 ATA 66, enaega navadnega.

Prosil me je, naj mu masino postimam tako, da bodo W98 na ATA66,
Linux pa na navadnem. Sistem je postavljen, kernel popatchan s podporo
za njegovo plato.

Kadar mi je uspelo zbootati, je bil potem /dev/hda2 linux root,
/dev/hde pa windows disk.

In sedaj problem:
Ce nastavi v BIOSu boot-sequence na C, Ext, A, se mi lepo pozene LILO
na navadnem disku, izberem Linux in Linux se zboota. Problem je v tem,
da ce izberem DOS, se Windows ne zbootajo.

V lilo.conf je za ta primer boot=/dev/hda, root je nastiman na /dev/hda2,
za DOS pa je nastimano other=/dev/hde1 table=/dev/hde.

Ce nastavi v BIOSu boot-sequence na Ext, C, A, v lilo.conf pa
boot=/dev/hde, se ob loadu napise samo LI, ko pozenem LILO pa
napise "Warning: /dev/hde is not the first disk"

Kaj bi moral storiti, da bi se naloadal cel LILO in ali je komu jasno,
kaj se pripeti z diski, ko zamenjas boot sekvenco ? Ali je mozno,
da plata naredi nekaj, kar zmede linux (npr navidezno zamenja IDE kanale,
da je potem tisti /dev/hde kar /dev/hda)?

Tisti, ki bi mi za odgovor dali RTFM, mi prosim povejte, v katerem delu
katerega file-a se nahaja resitev. Branje vse dokumentacije o lilo bi
bilo potratno, ker tovrstne funkcionalnosti sam verjetno nikdar
ne bom potreboval (multi-boot je nepotrebna rec, Linux uber alles).
Poleg tega dvomim, da bi bila taka situacija opisana v dokumentaciji, ki
jo imam na sistemu, iskanje pa bi trajalo dalj casa, kot ga vzame tistim,
ki so kaj takega ze storili, da odgovorijo.

Dodatne informacije o seznamu Starilist