[ LUGOS ] route (fwd)

tJaZy rachek na kibla.org
Tor Feb 29 20:15:29 CET 2000

On Sat, 26 Feb 2000, Bostjan Bubnic wrote:
> Na kratko povedano sta dve moznosti:
>
> - distance vector protokol po katerem vsak router vzdrzuje informacije o
> svojih sosedih. Na Linuxu mas na voljo routed (RIP protokol). Sam se mi za
> omenjen primer ne zdi potreben, ker je namenjen za routanje omrezja, ki ma
> predvsem tezave z ozicenjem (pogosti izpadi linka), kar je v LAN-ih po
> moje bolj izjema kot pravilo. Sicer pa obstajajo tudi boljse izvedbe RIP-a
> (naprimer ciscotov EIGRP), s katerim imam mogoce boljse izkusnje kot z
> routed
Pozdravljen Bostjan ... ne bi rad bil pikolovski,ampak EIGRP izhaja iz
IGRP-ja,je Enthanced IGRP(Internet Gateway Routing Protocol), ki je(IGRP
namrec), kolikor vem,cisti link state protokol ... sem pa preprican,da
spada EIGRP v poglavje  hybrid routing protokolov, saj odpravlja nekatere
slabosti link state protokolov, (npr. kar se tice obremenjenosti linkov in
nepotrebnega dvigovanja "backup povezav"),in nekatere slabosti distance
vektor protokolov,kot je naprimer RIP-ovo countanje hopov,da oceni
najboljso mozno pot.

> - link state protokoli, pri katerih ima vsak router podatke o celotni
> strukturi omrezja, mas pa moznost usmerjat glede na razlicne parametre
> (napr. obremenitev linkov). Je pa v takem sistemu veliko broadcastov, ker
> se vsaka "naucena" sprememba poslje vsem routerjem. Najbolj znan protokol
> je OSPF... Na linuxu ga se nisem uporabljal, me pa zanimajo izkusnje
> ostalih, ce ste jih ze; ce to sploh obstaja?
seveda,PMSM ze kar nekaj casa.Stvar se imenuje gated,dobijo se sicer samo
binary-i(ni open source),URL domace strani nimam vec, drugace pa sem jaz z
konfiguriranjem OSPF-a nekoc ze obupal(ni se mi ljubilo,lame DuCkLiN'
:>)) ). Sicer pa bom z temi stvarmi dobil vec izkusenj kaj kmalu,imam
obcutek. In bolj na profesionalnih usmerjevalnikih. Stvar pa prav gotovo
deluje pod Linux-om.

> Za problem, ki je bil opisan v zacetku, se mi zdi static protokol cisto
> dober.

> bostjan

LP!
t.