[ LUGOS ] route (fwd)

Bostjan Bubnic bostjan na kibla.org
Sob Feb 26 17:02:33 CET 2000

> Opa. O tem bi pa jest rad vedel kaj vec. A lahko kej na to temo napises,
> kje najdem dodatne informacije ?

Na kratko povedano sta dve moznosti:

- distance vector protokol po katerem vsak router vzdrzuje informacije o
svojih sosedih. Na Linuxu mas na voljo routed (RIP protokol). Sam se mi za
omenjen primer ne zdi potreben, ker je namenjen za routanje omrezja, ki ma
predvsem tezave z ozicenjem (pogosti izpadi linka), kar je v LAN-ih po
moje bolj izjema kot pravilo. Sicer pa obstajajo tudi boljse izvedbe RIP-a
(naprimer ciscotov EIGRP), s katerim imam mogoce boljse izkusnje kot z
routed

- link state protokoli, pri katerih ima vsak router podatke o celotni
strukturi omrezja, mas pa moznost usmerjat glede na razlicne parametre
(napr. obremenitev linkov). Je pa v takem sistemu veliko broadcastov, ker
se vsaka "naucena" sprememba poslje vsem routerjem. Najbolj znan protokol
je OSPF... Na linuxu ga se nisem uporabljal, me pa zanimajo izkusnje
ostalih, ce ste jih ze; ce to sploh obstaja?

Za problem, ki je bil opisan v zacetku, se mi zdi static protokol cisto
dober.

bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist