[ LUGOS ] route (fwd)

Bostjan Bubnic bostjan na kibla.org
Tor Feb 29 21:37:42 CET 2000

> namrec), kolikor vem,cisti link state protokol ... sem pa preprican,da
> spada EIGRP v poglavje  hybrid routing protokolov, saj odpravlja nekatere
> slabosti link state protokolov, (npr. kar se tice obremenjenosti linkov in
> nepotrebnega dvigovanja "backup povezav"),in nekatere slabosti distance

Najbrz, si spregledal moj "na kratko" v uvodu. Ce napisem sirse:

- IG(R)P pomeni Interior Gateway Protocol, kar bi nekako pomenilo
"notranji" usmerjevalni protokol. Sem spadajo vse implementacije, ki se
uporabljajo v internetu (ne glede na uporabljani algoritem); za razliko od
EG(R)P ali "zunanjih" pristopnih protokolov (poznam BGP, ostalih ne),
katerih namen je povezovanje vecjih medmrezij, torej Interneta.

To je teorija. Prakticno pa je lahko OSPF uporabljen za oboje, s to
razliko pac, da ce routa kot Internet (EGP), pri tem uposteva tudi
politicne parametre :-). Prakticni primer ja pa nas Slovenski zavistni
vsakdan: traceroute iz siola na medinet in obratno.
Glede ciscota bolj off topic: IGRP je cisti link state protokol (razvit od
te firme), razlicica EIGRP pa je res hibridni sistem, ki naj bi pobral
dobre stvari od obeh. Iz mojih izkusenj je res samo izboljsana verzija
IGRP-ja: zato sem ga dal tja.

Pozdrav,

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist