[ LUGOS ] S5.Net in PPP dostop

Davor Guttierrez davor.guttierrez na s5.net
Pet Feb 11 16:44:46 CET 2000

Pozdravljeni

A uporabljja kdo na tej listi dostop do interneta preko ponudnika S5.Net. Do
danes je bilo vse v redu, ko sem klical na 088932360, toda danes ko so mi na
njihovih informacijah povedali da so nadgrajevali ruter in da do ponedeljka ni
nikogar ki bi mi vedel povedati zakaj ne morem na internet, tega ne morem
narediti.

Tako se mi sedaj namesto login: prompta izpise MAX 2 Terminal Server in potem
tam se lahko vpisem kak ukaz kot help pa dobim seznam ukazov itn.....,
preizkusite, ......

No v glavnem oni uporabljajo PAP authentikacijo za preverjanje gesel in jz tudi
nimam vec pojma zakaj to ne bi delalo. Sprobal sem program KPPP in WVDIAL in
nic ne dela. Sedaj sem na netu preko uni-mb, samo na tem dostopu pa je tudi
problematicno dobiti zvezo.

Ce ima kdo kaj pojma kaj bi bilo to narobe naj samo pove, ..... :(, saj ce ne
drugace bom upajmo da, izvedel komaj v ponedeljek.

Aja se to, uporabljam RH6.1, 2.2.12 kernel, modem externi Sysgrtation, ......
nadgarjevali so ruter, enkratno res, .... in o Linuxu nimajo pojma, kam se to
res ze svet vrti, .....  na Windoze masinah pa dela vse ok, sem preizkusil v
sluzbi.

Lep pozdrav

--
Davor Guttierrez