[ LUGOS ] Re: S5.Net in PPP dostop

Davor Guttierrez davor.guttierrez na s5.net
Pet Feb 11 18:49:02 CET 2000

No po danasnej pogovoru na ircu #lugos, probam prek 0889 32 36 0 se enkrat na
net. Aja na ostalih vstopnih tockah deluje vse brez problema.

No, pridem na net, poveze se in sptet nek glup prompt:
---
Perftech MAX_2 TS ""

System password:

---

Nato kar tak iz glupe fore vpisem max in glej ga pojavi se login prompt kjer
vpisem svoj username in potem se password kjer vpisem geslo.

Nato pa vrze ven v terminalskem oknu naslednje:

Entering PPP mode
IP address is x.xx.xxx.xxx.xxx
MTU is 1524

No to je vse, a lahko zdaj kak vspostavim povezavo na internet, ker ce dam
continue v KPPP potem vseen o ne dela.

Lep pozdrav

--
Davor Guttierrez