[ LUGOS ] samba

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sob Feb 12 11:12:13 CET 2000

Zivjo Bostjan in Edi.

> Ce kot user pozenes smbpasswd pol gre spreminjat geslo prek sambe in ce je
> pravilno nastelana bo zamenjala tudi sistemsko geslo.

Jaz imam tako nastavljeno in sicer smb.conf vsebuje (med drugim):

[global]
update encrypted = no
encrypt passwords = yes
min passwd length = 3
unix password sync = Yes
passwd program = /usr/bin/passwd %u
passwd chat = *New*UNIX*password* %n\n *ReType*new*UNIX*password* %n\n *passwd:*all*authentication*tokens*updated*successfully*

Ker smbpasswd v tvojem imenu klice passwd (pravzaprav to dela Samba streznik) ti
najbrz ni potrebno posebej poudariti, da omejitve pri velikosti in entropiji
gesla postavlja passwd program in ne vec samo Samba.

Primer:
-----
Ceprav imam zgoraj nastavljeno
min passwd lenght = 3 ne morem nastaviti geslo s tremi crkami saj se pritozi
passwd, da je geslo prekratko.

--
best regards,
Rok Papez.