[ LUGOS ] SVGATextMode in ATI Mach 64

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Pet Feb 11 08:22:34 CET 2000

On Fri, 11 Feb 2000, Blaz Podrzaj wrote:

> Imam podobne težave, ki jih še nisem rešil. V škatli je ATI Xpert 98
> (Mach 64), monitor je pa SONY 420GST. Zadeva enostavno ne dela. Sumim da
> grafična kartica sploh ne podpira takih tekstovnih načinov, jaz si drugače
> ne predstavljam, s tem da meni že sam monitor napiše out of sync oz. scan
> ali nekaj podobnega...

Ja, ATIji so ocitno sumljivi. Se mi zdi, da bom iz enega od ocetovih
racunalnikov potegnil Stealth 64, a ni S3 tam notri ... pozabil, probat
moram, mi gre vse skupaj ze posteno na jetra.

> Zgleda da si nisi dobro prebral dokumentacije. Grafični način je čisto
> nekaj drugega kot tekstovni način. Tudi maksimalni dot clock-i se tako
> razlikujejo. Predvsem je tu problem z novejšimi karticami. Firmam, ki te
> kartice delajo, enostavno ni več pomemben tekst mode in tako novejši
> čipi sploh ne podpirajo več konkretnih tekstovnih načinov, redko kdaj če
> sploh kdaj pa navedejo to v specifikacijah. Jaz žal še nisem videl,
> da bi bilo v specifikacijah kakšne grafične kartice omenjen tekstovni
> način, očitno je iz mode :) Btw 72MHz dot clock je za tekst mode ZELO
> [...]

Ne, jaz sem vse prebral, in to dobro. Vem, da ni isto, ampak to
"veliko" je bilo ocitno misljeno v kontekstu 5 let starih kartic ... :-|

Specifikacije he he, tu je ATI se posebno gnil. Dobis v ene desetih
jezikih opisano, kako das kartico v masino in da je treba pognat
Setup.exe. :)))

> Poizkusi z xprobeonly opcijo ali nekaj podobnega...

Probal sem SuperPRobe, pa sanja o enem Rage II+DVD. Hehe, ko je bila tale
kartica delana, ni bilo o DVDju ne duha ne sluha ...

> Jah očitno je problem ravno v ATI zadevah :)

No, sem potolazen, torej verjetno ni kriva moja nesposobnost. :)

--
Spletni pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
Artificial Intelligence:  Making computers behave like they do in the
movies.

Dodatne informacije o seznamu Starilist