[ LUGOS ] SVGATextMode in ATI Mach 64

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Feb 11 06:07:37 CET 2000

On Fri, 11 Feb 2000, Blaz Podrzaj wrote:

> da bi bilo v specifikacijah kakšne grafične kartice omenjen tekstovni
> način, očitno je iz mode :) Btw 72MHz dot clock je za tekst mode ZELO
> ZELO veliko...

Nekatere kartice "potegnejo" tudi do 90MHz ampak to je ze uff,... :)

> Poizkusi z xprobeonly opcijo ali nekaj podobnega...

Ne bo izpisalo nic, ker detektira ClockChip na kartici in rece 'Oh you
have a clock chip, good, good...'

> Jah očitno je problem ravno v ATI zadevah :)

Tako kot ze nekdaj... Mogoce bi morali tudi za njih eno peticijo zacet
podpisovat... :)

David!
Windows 95 - For people that are afraid of speed.

Dodatne informacije o seznamu Starilist