[ LUGOS ] josh SMBja

jernej horvat j na kid.kibla.org
Čet Feb 10 19:18:05 CET 2000

On Thu, 10 Feb 2000, David Klasinc wrote:

> In kaj ti bo potem NETBeui? Ce ga nimas nikamor bindanega? ;>

Ti vsaj polkna ne bodo poskusala "broadcast" posiljati preko njega, ker ne
bodo imele m$ not-working gor pripet.

BTW: lustno bi bilo imeti netbeui ali ipx na linuxu ter sambi.
ipx je ze podprt, ampak samba nekako ne deluje z njim....
enkapsulirati ipx v tcp/ip pa je "okrog zepa v r***" metoda.

> Ki pa potem delajo stalo na netu... :P JAz sem imel vedno vse na TCP/IP pa
> ni bilo problemov... kvecjemu majn jih je bilo... :)

Saj. TCP/IP je dober protokol, ker se ga da routati (no...saj ipx se tudi
da, ampak ne tako "dalec" in tako easy kot tcp/ip)...itd. :>

Npr. radio student LJ ima se DOS racunalnike. Heh. :-/
--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team:
    http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935