[ LUGOS ] Gimp 1.1.17

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pon Feb 14 16:00:52 CET 2000

> oz. je > inplicitno deklarirano. > > Je kdo nalatel na podobno zadevo?

meni so postajale novejse verzije gimpa vedno bolj bizarne ob
prevajanju; je pa to bil del splosnega vtisa, h kateremu so pripomogli
tudi nekateri drugi programi: da namrec moj ancient & veckrat na roke
azuriran slackware ni vec kos modi in casu. nakar sem instaliral slack 7
in nimam vec problemov, tudi pri .17 ne. tole je sicer mogoce overkill,
ampak meni je zneslo. :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist