[ LUGOS ] SB - resitev. Razlog?!?

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Pon Feb 14 21:11:08 CET 2000

On Mon, Feb 14, 2000 at 01:15:04PM +0100, Andraz Hvalica wrote:

> nisem vceraj nic caral s pnptools. SB sem ven vzel, zbootal Slackware,
> kjer ni delala zvocna kartica, nato pa kartico dal nazaj not in spet
> zbootal slackware. Racunalnik je bil med tem kajpak ugasnjen. :)
> No, rec  dela fino, tako kot prej, rad bi pa slisal kako logicno razlago,
> zakaj se mi je to sploh pripetilo. :)

Nisi uporabil isapnp na Slackware, verjetno ga se vedno ne.

Ce ne nastavis z isapnp, potem ne ves kako je nastavljena kartica.
Iz napake ki jo izpise modul sb je razvidno da irq=5 ni pravilen.
irq na SB je zaradi se ene kartice spremenil BIOS, windows ali
RedHat (ce je dovolj pameten) v glavnem en program za nastavljanje
ISA Plug&Play in nastavitev pa se je ohranila po reboot-u .

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist