[ LUGOS ] s5.net in inet

Davor Guttierrez davor.guttierrez na s5.net
Pon Feb 14 16:55:45 CET 2000

Pozdravljeni

Od danes dalje mi na S5.Netu zatrjujejo, da vse deluje cisto ok in da bi vse
moralo delati. Samo naj ne uporabljam nikakrsnih skript in podobnega, pa tudi
naj se ne prijavljam preko ter. okna. Zato sem za prijavo uporabil KPPP in vse
dela ok prijavi se ne zavrne gesla ipd...

Toda na internetu nic ne dela. Ce pogledam var/log/messges vidim pri remote IP
njihovo IP stevilko pri Local IP pa mojo 10.0.0.15 od omrezne kartice na mojem
racunalniku.

Kako bi zdaj lahko naredil da bi to dobro delalo. Dobrodosle so kake sklripte
li kaj podobnega, kaki config za wvdial ipd...

Btw.> katerega ISPja priporocate?

POMAGAJTE!!!!

--
Davor Guttierrez