[ LUGOS ] 100M mrezna (RTL8139)

Danilo Godec danci na kibla.org
Sob Feb 26 02:36:42 CET 2000

On Fri, 25 Feb 2000, jernej horvat wrote:

> Jaz imam prenos okrog 6000Kb/s, ampak na obeh straneh (linux/wins) imam
> IDE diske, medtem ko sem iz SCO Unixa ;-> s SCSI na linux dobil tudi
> 10.000 KB/s. In nimam "full-duplex".

Mnogokrat je ze sam full-duplex problem. Moja kartica npr. zmore celih
250KB/sec, ce jo nastavin na full-duplex. Sicer zmore > 10MB/sec.

Za testiranje hitrosti mreze pa uporabi ttcp, ki se izogne uporabi diskov
(pa ceprav so IDE diski, ki ne zmorejo 10MB/sec ze kar redki).

> Ce bos intenzivno uporablja omrezje potem ti priporocam da prevedes jedro
> in das podporo za omrezno kartico zraven.

Samo na kratko: zakaj?

Moduli so PMSM odlicna zadevica.

   D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist