[ LUGOS ] 100M mrezna (RTL8139)

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Feb 26 10:51:48 CET 2000

On Sat, Feb 26, 2000 at 02:36:42AM +0100, Danilo Godec wrote:
> Samo na kratko: zakaj?
> Moduli so PMSM odlicna zadevica.

Tocno to. Enkrat sem Jerneju (mogoce pa to ni bil on, nisem preprican) ze
forardiral en mail iz linux-kernel mailing liste, v katerem je pisalo,
da so moduli ko so enkrat nalozeni cisto enako hitri kot staticno zlinkani
gonilniki. Edina slaba lastnost je, da porabijo cel "page" pomnilnika, se
pravi 4K. Ce ja modul velik 4097B, bo porabil 8192B pomnilnika, medtem ko
bo gonilnik v jedru zasedel tocno 4097B.

Ljudje zmotno mislijo, da so moduli pocasnejsi. Poudarjam:

TO NI RES.

lp iz Hannovra,

--
Borut