[ LUGOS ] 100M mrezna (RTL8139)

jernej horvat j na kid.kibla.org
Pet Feb 25 23:29:38 CET 2000

<vlado.brajer na kks.s-net.net> @ Fri, 25 Feb 2000 - 22:27 >[ LUGOS ] 100M...

> kablom. Kartica v winsih deluje "normalno" na 100M full duplex in na

A imas nastavljeno na "auto" ali si ga "forsiral" na 100 fullduplex ?
A uporabljas gonilnike od realtek ali tiste od OEM proizvajalca ?

> med prenosom izmenicno prizigata 100M in 10M LEDici. Tudi prenos se mi zdi
> da ni cisto taprav. Prenos prek FTP-ja ali SAMBA-e je 1500-2500KB/s.

Jaz imam prenos okrog 6000Kb/s, ampak na obeh straneh (linux/wins) imam
IDE diske, medtem ko sem iz SCO Unixa ;-> s SCSI na linux dobil tudi
10.000 KB/s. In nimam "full-duplex".
Kartice so od Microneta, ampak cipovje je isto RTL8139.

> Je potrebna kaksna dodatna opcija v conf.modules????

Ce bos intenzivno uporablja omrezje potem ti priporocam da prevedes jedro
in das podporo za omrezno kartico zraven.

> Ima kdo kaksne izkusnje s tem chipsetom? Pozna kdo kaksno resitev?

Morda...morda ga je treba "forsirati" v 100MB full duplex. To storis ali v
lilo.conf (append="eth0....), ce imas podporo v jedru ozi. conf.modules ce
imas kot modul.
Kaj in kako pa pise v /usr/src/linux/Documentation...net.

--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team:
    http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935