[ LUGOS ] 100M mrezna (RTL8139)

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Feb 25 22:46:53 CET 2000

Zivjo Vlado.

On Fri, 25 Feb 2000, Vlado Brajer wrote:

> Imam dve PLANET 10/100M mrezni kartici (chipset RTL8139) povezani z cross
> kablom. Kartica v winsih deluje "normalno" na 100M full duplex in na kartici
> med prenosom utripa samo LEDica za 100M. Na kartici v linux masini pa  se
> med prenosom izmenicno prizigata 100M in 10M LEDici. Tudi prenos se mi zdi
> da ni cisto taprav. Prenos prek FTP-ja ali SAMBA-e je 1500-2500KB/s.
> Moznosti da bi poizkusil na dveh windows masinah nimam...

Imho bi moral biti prenos okoli 10MB (zelo teoreticno 12.5MB/s).
(vendar meri raje s FTP prenosi kot pa z SMB).

Ali si poskusil nastaviti mrezno kartico rocno na 100Mb s kaknim prilozenim
orodjem ? Kaj pa ce onemogocis full-duplex na obeh karticah ?

RTL8139 po opisu v gonilniku sodec tudi ni namenjena zelo profesionalni rabi.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist