[ LUGOS ] ip masq

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Čet Avg 17 13:12:29 CEST 2000

On Thu, Aug 17 2000, Damir HORVAT wrote:

> Da razlozim:
> kabelski operater ima razlicna cene za pakete, in sicer:
> 	- fizicna oseba brez LANa		xxxxSIT
> 	- fizicna oseba z LANom		xxxxxxxSIT
>
> zdej pa me zanima: Ce vzamem paket brez lana in postavim router z
> masqueradingom, ali lahko kabelski operater kakorkoli pogrunta, da je
> se kaka masina za mojim routerjem? Mislm, sploh, kakorkoli, anyway?

Naceloma da, vsaj ce pogledas recimo stevilke portov so te za ip masq
zelo znacilne. Verjetno se to sicer da spremeniti.... Drugace je pa
IP paketek oznacen z IP stevilko ki pa je samo ena. Bi bilo
zanimivo pognati masqueradane paketke cez Ethereal.

Lp,
     Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist