[ LUGOS ] ip masq

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Avg 17 13:06:12 CEST 2000

On Thu, Aug 17, 2000 at 12:51:53PM +0100, Damir HORVAT wrote:
> zdej pa me zanima: Ce vzamem paket brez lana in postavim router z
> masqueradingom, ali lahko kabelski operater kakorkoli pogrunta, da je
> se kaka masina za mojim routerjem? Mislm, sploh, kakorkoli, anyway?

Masqerading connectioni uporabljajo porte nekje nad 60000.

V OpenBSD-ju se to da spremenit, v Linux-u 2.2 pa (kolikor mi
je znano) ne. Za 2.4 pa nisem preprican, mislim, da se to lahko
spremeni. Pravzaprav se s posegom v source to gotovo da tudi na 2.2.

Ce ISP gleda, s katerih portov so povezave, potem lahko predvideva,
da imas ti masq, zagotovo vedet pa ne more.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Draft beer, not people

Dodatne informacije o seznamu Starilist